Secret Jardin Propagator 90, 90x60x98cm

  • 0.54 sqm growing area, 98 cm high
  • for growing and propagation
  • good for compact mother plants
  • with Ducting Flanges for exhaust & supply air
114,90 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs

  • Available immediately
  • Delivery time: 2 - 5 Workdays (DE - int. shipments may differ)


Description

Secret Jardin Propagator 90, 90x60x98cm

Description:
- Complete grow combination made of the best reflective mylar
- Space from 70 up to 900 cuttings
- Ø16 mm still structure & tear-proof 190T canvas
- The breathable material provides same temperature and humidity in the whole DP90
- These units can be equipped with TNeon or Tled, for grow & bloom for small plants

Main Technologies:
Main Fabric: Mylar 190T
Poles: Ø16x0.6 mm - Steel Q195 - Galvanized
Pastic Corners: PP Transparent - 3 mm thick
Water tray: Mylar 190T
Bag: Fabric 210D

Weight: 5.8 kg
Dimensions: 90 x 60 x 98 cm
Windows: 2x 30x20 cm mesh window and removable flap

Socks
Double socks with tightening strings:
1x Extraction Ø150 mm
1x Intake windows
1x Cables Ø75 mm

Handling: 2x Lightning holders and filter included, supporting up to 10 kg each

Accessories included
1x Paire StrapIT - Strap for filter
1x Paire HookIT - Hooks for lighting
15x CableIT - Clips for cables and nets

Lighting Advised
Blooming 2000°K: 3x TLED 26W
Growing TLED 6500°K: 2x TLED 26W

Volume Tent: 0.5 m3

Extraction advised
Bloom (Every 30 to 60 sec): Extraction 30 m3/h
Grow (Every 1 to 2 min): Extraction 15 m3/h

Secret Jardin Propagator 90, 90x60x98cm

Technical information

More on the subject of Indoor Growing:

Grow lights, electricity costs calculator, home growing instructions, grow kits

Interior color: Silver/Mylar
Growbox Space: Special Size
Reviews
Average item rating
Share your experiences with other customers!

All reviews:

Total entries: 3
5 from 5

Ich habe das Zelt mit den Maßen 90x60x98. Aber anscheinend -Evtl. Täusche ich mich -habe ich das Vorgängermodell und darauf bezieht sich die Bewertung. Das Schneideset das dabei ist - für die Anschlüsse zu Schneiden und zu Montieren finde ich echt super. Sehr gut durchdacht,flexibel und saubere Anschlüsse. Davon bin ich voll Begeistert. Die Anschlüsse klippst man in ein Eck-wo man es haben will,montiert und schneidet sauber und sicher und ohne das sich der Stoff verdreht etc. Echt top gut finde ich. Das Gestell ist stabil,Der Zeltüberzug straff und passt. Es ist Dicht,Stabil und kann sich auch nicht durch die Abluft groß zusammenziehen. Durch die Hochrollbare Türe mit Klett-schöne Sache die auch hält-ich habe es schon seit einiger Zeit im aktiven Betrieb ohne Probleme, ohne Fädenziehen,ohne alles-ich bin top zufrieden und möchte kein anderes haben. Schon alleine das Zubehör ist Hochwertig und passt. Sollte das aktuelle Zelt so wie im Video das Schneidset,die Stabilen Anschlüsse mit sowas wie Bajonetverschluss nicht mehr haben sowie den runden Lichtfilter, die ganzen Klipps – Leitungsverlegung. Dann kannst des Zelt in die Tonne treten!!. Ansonsten schwarz dezent edel - auch optisch Wirkung ist Top. Aber ohne die Tools ist es für mich- bis auf die Türöffnung- a Zelt wie jedes andere und da kann man auch zu günstigeren Modellen Greifen.

5 from 5

Macht genau das was es soll. Toll ausgeleuchtet, etwas Fummelarbeit beim Zusammenbauen, aber wenn es einmal steht dann steht es. Hab es schon weiterempfohlen

5 from 5

Funzt richtig gut mit dem Teil, ich bin zufrieden! Passen mehr als genug Stecklinge rein und ich nehm immer die Jiffys für die Anzucht. Aufbau war auch super leicht.

Total entries: 3
Add-on products
Others also bought: